Nema starih priča, već samo novih čitalaca.
Ovo je jedan kvalitetan podnaslov. Neka tako i ostane, a ostalo je nekoliko centimetara niže.

23. 6. 2012.

Hladno Pivo na konju

Hladno pivo, pred nastupe 22. juna u Tomaševcu, 29. juna u prostoru "Banovine" u Nišu i 30. juna na "Ex
Yu Rock Festu" u Starčevu, ponudilo je odgovore na ključna pitanja - da li su Deda i Šoki zapravo članovi
benda? Da li Mile voli kad ga grle pijani muškarci? Šta bendu znači nagrada Porin?

U nedavno prikazanoj emisiji "Ružiona" Hrvatske -radio televizije frontmen Mile Kekin je otkrio da je
Pivo i dalje bend čiji članovi u svakodnevnom životu normalno funkcionišu, vode klince u vrtić ili izlaze u
grad "bez preteranog pritiska slave", mada ima i izuzetaka...
"Dogodi se da izađeš van i jedan koji je malo više popio te počne ljubit' i grlit' k'o rođenog brata, pa ti to
ne paše u tom trenutku", otkrio je Mile. Sa druge strane Mladen Subošić-Suba ističe da kao bubnjar ima
malu prednost u odnosu na ostale: "Još uvijek mogu prošetat' gradom popit kavu gdje ja hoću, da me
niko ne slika i niko nema pojam ko sam!"

Suba je otkrio i kako su članovi Hladnog piva primili/prihvatili svoj prvi Porin dobijen za
album "Džinovski" (1993): "Kad smo ga preuzeli u ruke, prva stvar je bila svađa! 'Da li je to nama
trebalo?' Cijelo vrijeme smo razmišljali: 'Okej vjerojatno će ga dobiti neko drugi, i onda nije problem,
nikad se više neće spominjati'. Kad smo mi dobili, nastao je problem. Baš smo se ja i buraz (gitarista
Zoran Subošić-Zoki) fino zakačili".

Emisija snimljena usred seoske idile donosi brojne zanimljive trenutke, kao što je Mile dok jaše konja, a
tu je i zanimljiv dijalog basiste Krešimira Šokeca-Šokija i klavijaturiste Milka Kiša-Dede:
Šoki: Nikad mi nisu rekli, u biti, 'ti si u bendu'. Samo su mi rekli 'sutra je proba'...
Deda: Nisu ti rekli da si u bendu? Ni meni.

Pogledajte čitavu emisiju "Ružiona":
http://www.hrt.hr/index.php?id=enz&tx_ttnews[cat]=537&cHash=715f3ca7df#

Hladno pivo se posle dve godine vraća u Niš za koncert u dvorištu "Banovine". Ulaznica košta 900
dinara, a u prodaji je i povoljnija "Ortačka karta" - zapravo jedna ulaznica za dve osobe koja košta
samo 1.600 dinara!

Prodaja ide preko mreže Eventima, a karte se u Nišu mogu kupiti i u: Vintage shop (Davidova 9 –
kod Sinagoge), Music House, (Generala Milojka Lešjanina 12 – kod Simfonijskog), CD Sound (Novi
podzemni prolaz), Energy music shop (TPC Kalča - prizemlje).

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=OClm-0nn0dE

Izvor: www.longplay.rs

Veroljub Radojković


Нема коментара:

Постави коментар